Helpcentrum

Jijzelf, een kind of een collega komt tot de conclusie: “Het werkt niet, wat nu?” ‘Het’ is dan altijd een ruim begrip. Wat werkt er niet? Er zijn een paar richtingen waarop je kunt denken:

.

  • Een vaardigheidsaspect van de vraagsteller

    Om de vaardigheden van gebruikers te versterken is er de knoppencursus die het team van Mevolution verzorgt en zijn er help-filmpjes. Deze zijn in Mevolution te vinden onder Help (bovenin). Je vindt ze ook hieronder. Daarnaast is er een handleiding op papier. Om deze te downloaden, klik op deze link.

  • Het betreffende apparaat, hardware en besturingssysteem

    Als je denkt dat het probleem bij je apparaat, dus je hardware, of je besturingssysteem ligt, benader dan de ict-coordinator. Met hem of haar kun je onderzoeken of er een update nodig is.

  • De netwerktoegang (wifi e.d.)

    Als je denkt dat het probleem bij je internettoegang ligt, benader dan de ict-coordinator. Met hem of haar kun je onderzoeken of er een probleem is met de wifi. Als je bedraad internet gebruikt, controleer dan s.v.p. de kabels. Als die goed vast zitten zou het probleem de internettoegang kunnen zijn.

  • De internettoegang

    Als je denkt dat het probleem bij de internettoegang ligt, benader dan de ict-coordinator. Wellicht is er een storing bij de internet provider.

  • De Mevolution software

    Vermoed je dat het probleem bij de Mevolution software ligt, neem dan s.v.p. zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we het probleem voor je kunnen oplossen. Je kunt gebruik maken van ons contactformulier, of:

    Mail direct: info@mevolution.nl. Of bel de account manager Tom Oosterhuis: 06 29 51 69 41.